SSH PLUS uzman olduğu sektörlerde müşteri hizmetleri çağrı yönetimi konusunda da destek vermektedir.
SSH PLUS çağrı merkezinde 16 agent kapasiteli Avaya IP system dijital santral teknolojisini kullanmaktadır. Ayrıca SGS tarafından ISO 10002 (Müşteri şikayetleri yönetimi sertifikası) kalite belgesine sahip ve çözüm süreçlerini birebir uygulayan bir yapıya sahibiz. Sistem SSH için özel olarak tasarlanmış CRM yazılımı üzerinden yürütülmektedir. Aday firmalar yalnız danışma hattı numarasını bize teslim edebilir 444 97 74 numaramızı kullanabilir yada kendi numaralarını ekletebilirler.
ISO 10002 müşteri hizmetlerinde şikayet yönetimi kalite belgesi ve sisteme uygun online CRM programı,
Bilgi, Öneri, Şikayet, Memnuniyet, Talep gibi geri bildirimlerin Karşılanması ve çözüm sürecinin yönetilmesi,