ANA SAYFA

ANA SAYFA

İLETİŞİM

KARİYER

Language: 

Servis Fiori Giriş

      HİZMETLERİMİZ » CALL CENTER

Dökümanlar
ISO10002:2004 BELGEMİZ
Gizle

DİĞER HİZMETLER
CALL CENTER
TEKNİK SERVİS
BELGELENDİRME
EĞİTİM
DENETİM
SERVİS AĞI KURULUMU
YEDEK PARÇA VE LOJİSTİK
KALİTE VE AUDIT (Yakında)
CALL CENTER
Bunu Paylaş Facebookta Paylaş Twitterda Paylaş


SSH PLUS uzman olduğu sektörlerde müşteri hizmetleri çağrı yönetimi konusunda da destek vermektedir.

SSH PLUS çağrı merkezinde 16 agent kapasiteli Avaya IP system dijital santral teknolojisini kullanmaktadır. Ayrıca SGS tarafından ISO 10002 (Müşteri şikayetleri yönetimi sertifikası) kalite belgesine sahip ve çözüm süreçlerini birebir uygulayan bir yapıya sahibiz. Sistem SSH için özel olarak tasarlanmış CRM yazılımı üzerinden yürütülmektedir. Aday firmalar yalnız danışma hattı numarasını bize teslim edebilir  444 97 74 numaramızı kullanabilir yada kendi numaralarını ekletebilirler.

  • ISO 10002 müşteri hizmetlerinde şikayet yönetimi kalite belgesi ve sisteme uygun online CRM programı,
     
  • Bilgi, Öneri, Şikayet, Memnuniyet, Talep gibi geri bildirimlerin Karşılanması ve çözüm sürecinin yönetilmesi,
     
  • Outbound ve İnbound aramalar,
     
  • Müşteri dataları kayıt sistemi,
     
  • SMS ve E-mail ile statü bilgilendirme sitemi,
     
  • Ses kayıt ve dijital anons sistemi,
     
  • Müşteri memnuniyet anket yazılımları,
     
  • Servis performans ölçme yazılımları,

  HİZMET VERDİĞİMİZ MARKALAR

   SERVİS ÖZEL
Servis Girişi


SERVİS OLMAK İSTİYORUM
© 2012 SSH A.Ş. Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapmak yasaktır !
Kişisel Verilerin Korunması