SSH ALT YAPISI
UZMAN TEKNİK KADRO
Kişisel başarılar ile ancak günü kurtarırsınız, fark yaratmak, hedeflediğiniz başarıyı elde etmek ve bu başarıyı sürekli olarak üst liglere taşımak için uzman bir kadroya sahip olmalısınız. Ekip çalışmasıyla gelen başarı her zaman daha kalıcı ve tatmin edici olur.
50 çalışandan oluşan genel departmanlarımız (IK, Finans,IT, Satınalma vb.) haricinde 25 kişilik mühendis, tekniker ve teknisyenleri barındıran teknik kadromuz; Teknik Hizmetler, Satış ve Pazarlama, Süreç Geliştirme, Marka Geliştirme ve Çağrı merkezi bölümlerinden oluşmaktadır.
TEKNİK SERVİS AĞI
Türkiye genelinde 300 noktada bulunan ve tamamı aktif yetkili servis noktası ile uzmanlık alanlarımızda bulunan sektörlerde teknik hizmetler sunmaktayız. Servis alt yapımızda 1000 araç ve teknisyen ekibi yer almaktadır. Hızlı ve güvenilir çözümler sunan eğitimli servis ekiplerimiz ve donanımlı servis merkezlerimiz sayesinde müşteri memnuniyeti en üst seviyede tutulmaktadır.

-
Merkez servis saha ekiplerimiz ile acil destek, vip, proje destek gibi konularda özel hizmetler sunmaktayız.
-
Teknik servislerimizin geneli TS standartı kapsamında HYB belgesine sahiptir. Özellikle il merkezlerinde ki servis noktalarımız üst seviye kriterleri geçerek SSH PLUS servisliğini yapmaya hak kazanmışlardır.
-
Yoğun ve önemli bölgelerde kurmaya devam ettiğimiz Konsept servis noktalarımız ile partner markalarımızın değerine değer katacak ve vizyonlarına uyan servis görüntüsü sağlamaktayız.
-
Memnuniyet anketleri SSH PLUS servislerinin başarı oranını %97 olarak belirlemiştir.
TEKNİK SERVİS VE MÜŞTERİ HİZMETLERİ YAZILIMLARI
SSH PLUS ın sahip olduğu ve sayılı üst düzey firmalarda bulunan SAP (ERP ve CRM) sistemi yazılımı size ve müşterilerinize hız katar, statü kazandırır.


  
Sistemin çıktıları ve analizleri ise geçen gün, geçen yıl ne yaptığınızı, hangi durumda olduğunuzu hızlı ve güvenilir biçimde elde etmenizi, dolayısıyla geleceğinizi daha iyi kontrol altına almanızı sağlayacak geri bildirimler sağlar.
Yazılımlarımız ile sizlere üretimlerinizde, pazarlamanızda, satın alma aşamasında ve diğer şirket stratejilerinizde yararlanabileceğiniz profesyonel raporlar sunarız.
-
Online kullanım özelliği,
-
Ürün arıza rapor analizleri,
-
Servis data girişleri ile müşteri dataları,
-
Servis hak ediş yönetimi
-
Servis giderleri tabloları,
-
Müşteri geçmişi izleme sistemi,
-
Çoklu marka adaptasyonu
-
Yedek parça ve stok yönetimi,
-
Cari hesap yönetimi,
-
İletişim kanalı olarak kullanma olanağı
|