SSH A.Ş., satış sonrası hizmetlerin outsource (dış kaynak) konseptine çevrilmesine imkan tanıyan bir hizmet firması olarak 2012 yılında kurulmuştur. İçinde bulunduğu sektöre, güçlü yapısı ve markalara özel çalışma sistemleri ile yeni bir soluk kazandıran SSH, 1994’ ten bu yana hizmet sektöründe kazandığı bilgi birikimlerini müşterileri ile paylaşmaktadır.
Hizmet tesislerimiz; yedek parça ve lojistik depoları, teknik çalışma ofisleri ve bakım onarım atölyesi, çağrı merkezi, eğitim ve toplantı merkezleri olmak üzere toplam 4000m² den oluşmaktadır.
VİZYON / MİSYON
Girişimcilik ruhu ve sürekli gelişime açık dinamizmi ile hizmet sektörüne yön veren, öncü bir firma olarak satış sonrası hizmetler alanında ki ihtiyaçları; geliştirdiği dış kaynak kullanımı, çağrı merkezi, servis ağı kurma, yönetme, eğitim ve denetim hizmetleriyle karşılayarak kuruluşların ve tüketicilerinin çözüm ortağı olmak ve bu alandaki gelişime katkıda bulunmaktır.
DEĞERLERİMİZ
İşimizde uzmanız ve hep en iyi olmak için çalışırız: Sorumluluklarımızı en iyi şekilde yerine getirmemizi sağlayacak insan kaynağına, teknik bilgiye ve donanıma sahibiz. İş yapış şeklimizle fark yaratırız çünkü en büyük değil en iyi olmak için çalışırız.
Cesaretli ve sonuç odaklıyız: İşimizi yaparken nihai amacımız olan “fayda sağlamayı” aklımızdan çıkartmayız. Bizim için cesaret; hızlı ve sonuç odaklı hareket etmektir. Bizler hedeflerimiz için mücadele ederiz. Önerilerimizi ve danışmanlık hizmetlerimizi en yüksek kalitede sunarız ve her zaman bunların müşterilerimize getireceği yararları öncelikli amaç olarak alırız.
Adil rekabet ederiz: Tüm ilişkilerimizde etik kurallar ve yasalar çerçevesinde, adil, karşılıklı yarar sağlama amacına yönelik, iyi niyet ve anlayış prensibiyle hareket ederiz. İçinde bulunduğumuz sektörün gelişimi için çaba sarf ederiz.
Güveniliriz: Aldığımız sorumlulukları eksiksiz yerine getiririz. Müşterilerimize her zaman dürüst bir iş otağı olarak yaklaşırız. Adillik, çeşitlilik ve eşitlik kurum kültürümüzün esasıdır. Yerine getiremeyeceğimiz vaatler vermeyiz, söz ve taahhütlerimizi mutlaka hayata geçiririz. Müşterilerimize hissettirdiğimiz güven duygusu temel prensibimizdir.
Hedefimiz mükemmelliktir: Kurulduğumuz günden beri, ilk hedefimiz mükemmelliktir.
Takım ruhuna inanırız: İşimiz ve görevlerimiz; karşılıklı güven ve saygı çerçevesindedir. Birbirimizi motive eder, ortak amaç ve hedefler etrafında toplanırız. Takım ruhu, güven ve yetenek anahtar kelimelerimizdir.
KALİTE POLİTİKASI
Hizmet kalitesi, çalışanların kalitesi ile başlar. İnsanlarımızın yeteneklerinden, gücünden ve yaratıcılığından azami fayda sağlamak, yetkinlik ve verimliliklerini arttırarak, gelişmelerine imkan tanımak, işbirliği ve dayanışmanın bulunduğu çalışma ortamı yaratmak hizmet kalitesinin sürekliliği için seçtiğimiz yoldur.
Temel felsefemiz, kurulan kalite sistemi bünyesinde verdiğimiz hizmetlerin kalitesini sürekli geliştirmektir. Bu nedenle; uzun vadede stratejimiz, kendimizi toplam kaliteye ulaştıracak biçimde eğitmektir.
|