Global değişim, küreselleşme ve teknolojideki hızlı gelişmelerin etkisiyle şirketler, yoğun rekabet ile karşı karşıyadır. Zorlu rekabet koşullarında ayakta kalabilmek için; Hız, Farklılık, Esneklik ve Maliyet önemli kriterlerdir. Şirketler bu olgular üzerinde avantaj sağlayabilmek için, kendi ana faaliyetleri dışındaki hizmetleri o konuda uzmanlaşmış ve kaliteli alt yapı sunan profesyonel firmalardan temin etmeyi tercih ederler. Firmaların dış kaynak kullanım sistemini tercih etme nedenleri arasında, satış sonrası hizmetler yapılanmasına harcanan zamandan tasarruf edebilmek diğer önemli bir kriterdir. Bununla birlikte para ve enerjiyi; satış sonrası yerine, asli işleri olan satış-pazarlama gibi birim faaliyetlerine aktarabilmek, satış sonrasında oluşacak giderleri önceden ölçebilmek ve profesyonel danışmanlık desteğinin kazandıracağı güç, sağlayacağı güven imkanlarına sahip olabilmek yer alır.
SSH PLUS’ IN KURULUŞLARA SAĞLAYACAĞI AVANTAJLAR:
-
Marka çalışmaları yeni başlamış veya Türkiye pazarına girmek isteyen yurtdışı merkezli şirketler, Türkiye şartlarına uyum sürecini en hızlı şekilde SSH Plus ile aşabilirler. Yasal zorunluluklar; servis ağı ve yönetiminin kurulması/işletilmesi için, harcanacak zaman, uzun süreçler ve maliyetler SSH Plus sistemi ile en düşük seviyeye indirilir. SSH Plus servis ağı ve teknik kadrosu sayesinde kazanımı uzun süre alacak olan güç, hız, tecrübe ve sağlıklı süreçlere anında sahip olabilirsiniz.
-
SSH Plus ile anlaştığınız gün, yaygın ve eğitimli yetkili servis ağına sahip olursunuz ve bu alandaki oluşum için; çaba, para ve zaman harcamazsınız. Müşterilerinize sorunsuz servis gücü ile daha zahmetsiz, hızlı ve güvenilir satış sonrası hizmetler sunarsınız.
-
SSH Plus’ın geniş teknik kadrosunda bulunan mühendisler, teknikerler, teknisyenler ve süreç geliştirme uzmanları tüm satış sonrası süreçlerinizde yanınızda olarak size hız katarlar. Her biri kendi alanında uzman ekiplerimiz satış sonrası iş süreçleri ve çalışma şekillerini tasarlar, yeni hizmetler ve fark yaratacak fikirler geliştirir ve bunların daha hızlı uygulamaya geçmesini sağlar.
-
Hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyet seviyesi ile çözüm ortağı olduğumuz markanın, müşteriler tarafından tercih sebebi olmasına katkıda bulunur, kalıcı çözümlerimiz ile memnuniyette süreklilik sağlar ve markaya güç katarız.
-
Depo, atölye, ofis gibi mekan problemi doğmaz, kira ve araç gereç gideri oluşmaz, teknik personel bulma, yetiştirme zorlukları yaşanmaz ve sonuç olarak genel operasyon giderleriniz azalır. Ayrıca, satış sonrasında oluşan maliyetler doğrudan gider olarak gösterilebilir. Mevcut yapının kullanılması sayesinde alt yapı ve teknoloji kurma gereksinimine ihtiyaç duymaz ve ilk yatırım maliyetini sıfırlarsınız. Servis manuelleri, hizmet fişleri, teknisyen üniformaları gibi birçok gider kaleminin maliyeti de oluşmaz.
-
Gelişen teknolojiyi sizin yerinize takip eder ve gerekli tüm sistem yazılımlarını maliyet yansıtmadan kullanımınıza sunarız. Sahip olduğumuz SAP teknolojisi ve ERP, CRM ile anlık veri akışı sağlar, müşteri ilişkileri yönetimini en üst seviyede tutarız.
|